Helg i bebisbubblan

Japp då har man provat på en dag med migrän som mamma också. Dock är Lia väldigt snäll och kräver ju inte sååå mycket ännu så det har gått bra och vi har legat i sängen typ hela dagen, bortsett från mat och blöjbyten. Fidde lagade sån lyxig lördagsmiddag, falukorv och makaroner, haha. Kräver inte så mycket nu mer än något som går att äta smidigt och lätt.
 
Igår var det full fart här efter kl. 14. Fiddes bror och brorson samt Lia's farmor kom på besök, lite senare kom Emilie också. De stannade på lite semlefika. Så nöjd över att jag gjort det så smidigt och förberett innan med allt till semlan så när det kommer något är det så smidigt och lätt att lägga ihop. Dock börjar semlebullarna sina... Hoppas man känner sig piggare snart så jag kan slänga ihop en ny sats. De är ju så jäkla goda och jag är sugen på att fläska på med massa smaskigheter nu, haha försenade cravings kanske.
 
På sen eftermiddagen kom Joanna med familj på besök också. Hade med så fina presenter till Lia så. Ville gav henne en nalle från han och Elli, jättegosig. De stannade ett tag och senare kom mamma och pappa med pizza till oss alla, smaskigt. Känner dock att jag är som i en bubbla och lite svår att kommunicera med men det är väl kanske normalt, vad vet jag.
 
Vi fick ett blombud också från Fiddes jobb, så fint så. En stor bukett och en liten som satt ihop.
 
Som sagt har jag lite svårt att formulera mig så detta inlägg känns som det är hel snurrigt, jag bjuder på det.
 
 
Funderar på att skriva en förlossningsberättelse också, tycker själv det är väldigt intressant att läsa sånt i andra bloggar. Men det jag redan skrivit ihop och tänkt publicera här kändes helt plötsligt väldigt personligt och intimt, så kanske får skriva om den lite innan den publiceras.  

Vad har du på ♥ ?
Postat av: evelina

Absolut en berättelse!!

2014-01-19 @ 10:32:42

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0