Söndag

Ännu en lugn och härlig dag. Mamma och pappa kom hit med mat och så fixade pappa belysning över köksbänken. Mamma hade även köpt en ram till en tavla jag fått av henne som hon själv målat för en massa år sedan och ett gosedjur till Lia. Tavlan i ramen blev jättebra och den kommer bli så fin på tv-möblemanget sedan, men för nu får den stå på sideboarden vi tog in igår.
Sen tog de med skorpan ut på en promenad och jag gick och la mig och fick mig en liten powernap.
 
Sen är det ju söndag också och det innebär ju att Lia blir en vecka äldre och det innebär klänning idag. Idag var det en klänning som kom från Sofie. Så fin. Dock var den inte på många timmar innan någon kladdade ner den med mat...
 
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Jättefina bilder. Mina ögon är ju inte som jag vill ha dem, men jag såg konturerna och anade resten av Lia och klänningen. men tavlan syntes jättebra. Din mamma har konstnärsådra det syns.





2014-02-03 @ 16:20:30

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0