Juletid

Det är nog inte många dan före dopparedagen som jag varit i säng så här "tidigt". Kan faktiskt inte minnas senast jag la mig innan midnatt på uppesittarkvällen. Men det känns sååå skönt. Hunnit med allt jag planerat för idag, och lite till!! Inte för att det kommer göra att jag stressar mindre imon, nej nej, det gör jag nog ändå. Jag har ju en lista som skall göras då med ;-)

Men nu i alla fall ligger jag i nybäddad säng och nyduschad! Det måste vara med på tio i topp-bästa känslan, sååå härligt. Huset är städat, bordet är dukat, klapparna är inslagna, maten är förberedd osv. bara säcken som ska knytas ihop imon sen sååå blir det jul även här! Lias första jul!! Wiho!

Nu ska jag passa på och sova!

God Jul allesammans!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

God Jul! Vad härligt det låter!

2014-12-24 @ 11:12:11
Postat av: Papps

God Jul på er i stugan, vi kommer snart att stöka till det igen. Vi ses!

2014-12-24 @ 11:18:40

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0