Fixarfredag

Vilken fixarfredag vi hade, eller stressdag för mig. Jag och Fidde fick gjort massa sånt småfix som blivit liggandes, så som de sista listerna, tröskeln till toan och måla dörrfoder i hallen. Sen stressade jag ihop en tårta till kalaset idag, tvättade, duschade, handlade, bytte lakan, packade upp lite böcker, ja, you name it! Fidde började med sin vedbod. Han fick inte börja med den innan listerna var på plats. Så skönt att få ordning på det, sånt som är så tröttsamt men oxå så störigt att det inte är på plats.

Lia fick gymma en lång stund, hon blir den gymmaren hennes föräldrar aldrig blev... Haha. Sen fick hon åka på promenad med mormor.

På kvällen hade vi bjudit in oss till min kusin och hennes kille. Vi ville se deras hus och fick vi mat och trevligt sällskap. Så kul. 

Idag väntar kalas ett, Fiddes familj kommer på fika och imon kommer min familj.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Förstår att det var skönt att få gjort sådant som bara väntar att bli gjort. Då förstår jag att du mår bättre, skönt.kram och puss till gymnasten.

2014-04-05 @ 14:14:02

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0