Farmor Lotte 91år

Idag fyller min kära farmor 91år och familjen var där för att fira, minus Fidde och Per. Så mysigt. Eftersom det är påsk också så fick Ville leta efter lite frukter som påskharen visst lämnat efter sig. Fick sån flashback från när jag själv var liten och sprang runt i det huset just som Ville nu gjorde och letade efter mina egna påskägg. Vi var alltid bjudna på påskmiddag hos farmor och farfar och det fanns alltid varsitt, ibland TVÅ!!, påskägg till mig och min syster. Man blir så varm i kroppen när man tänker tillbaka på sånt. Så fina minnen.
 
Syster hade bakat en supergod tårta, sen hade såklart farmor laddat upp med sju sorters kakor, nästan. Så man rullade därifrån, hihi.
 
Innan kalaset hade jag Emelie på besök. Så roligt, det var ett tag sedan. I höstas någon gång, minns inte ens när. Gravid var jag i alla fall och vi hade inte flyttat till huset. Så lite skillnad nu att ses i mitt hus med bebis. Hon hade med en present till Lia, Pettson och Findus - Pannkakstårtan. Älskar att hon gav en bok, jag hoppas Lia gillar att läsa sagor och böcker eller att vi läser för henne.
 
 
Mysigt var ordet!!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Ja, det var jättekul att ses! Och jättekul att träffa lila Lia! Kul att presenten blev så bra ;) kram

2014-04-20 @ 18:34:37
Postat av: Papps

Som vanligt jätte fina bilder. Tack för en skön helg tillsammans.

2014-04-21 @ 19:26:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0