Sjukling

I helgen började jag känna av någon liten förkylning, men ignorerade det för det bröt liksom inte ut. Förrän nu i tisdags. Herre min skapare! Var inne i stan en sväng och det var så kassörskorna kommenterade att jag borde vila inte springa i affärer. Så helt utmattad åkte jag hem och parkerade mig i sängen för resten av kvällen, och de kommande två dagarna. 
Bihålorna värker ända ner till tänderna, näsan rinner men är igentäppt, hostan från helvetet är här och de flesta hostattacker slutar i spya. Igår var som värst, fick pilla i mig mat men som kom upp lika snabbt igen så nu har jag noll energi och ork. 

Hoppas det ska gå över någorlunda tills imorgon, så jag åtminstone får i mig mat. Annars blir det till att ställa in hela Göteborgsresan som vi sett fram emot så. 




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Hoppas du mår bättre snart, mycket snart 😊

2013-10-10 @ 23:18:28
Postat av: Fidde

Men herregud... vem kan idoten vara som smittat dig med allt detta???? ;)

Svar: En söt idiot som varnade mig! :-)
Lisabeth

2013-10-11 @ 11:05:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0