Midsommarhelgen

För snart en vecka sedan var det ju midsommar! Tiden går fort... Vi firade med delar av gänget från förra året på saltkråkan. Lika trevligt och mysigt som sist. Känns som vi åt hela dagen. Kl. 14 var det sillunch (jag och Fidde var sena så de andra väntade hungriga på oss). Sen fika med jordgubbstårta. Man hann precis nästan smälta den när kvällsmaten för tvungen att börjas på med. Men då kom ju det härliga sommarvädret med regn och blåst men det blev grillat till slut och väldigt gott! Sen blev det den godaste limetårtan till efterrätt. Så ja, åt och åt gjorde vi. Emellanåt sprang det runt efter Ville och hans kompis Ebbe.

Inte en enda bild med kameran tog jag. En ynka på tårtan med mobilen tog jag och sen började jag spela in en film men klant som jag är så raderade jag den :-(

Vid strax innan tolv var alla småbarnsföräldrar och jag trötta. Endast Fidde som var på g men han fick gå och lägga sig han med.

På lördagen var vi helt väck men ändå väldigt sugna på att hitta på något. Men eftersom detta något verkade innefatta shopping så hade vi otur, A6 och Gekås hade ju stängt!! Och inte kände vi så många som bodde nära men ändå långt bort som man kunde hälsa på. Så vi blev hemma. Stannade hos syster & Co. tills strax efter 5 innan vi åkte hem och slängde oss i soffan och blev där resten av kvällen.


Söndagen däremot åkte jag och Fidde in till A6 tillsammans med ALLA andra. Herregud va folk! Speciellt på Ikea!! Men vi tog oss runt och hittade lite nya kläder till oss. Sen åkte vi till piren och åt middag och käkade glass innan vi gick till bion för att se "The Internship"! Toppen söndag.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0