Kors i taket!

Bettan har städat i sitt eget hem! Inte bara på jobbet, utan hemma i sitt eget hem. Det har inte funnits så mycket energi och tid till det de senaste, hrm, månaden. Haha. Men idag har jag gått fullt ut. Plockat ordning skit som ligger och dräller, tvätt som är tvättad, stryktvätt, dammsugat och torkat golvet. Det enda som jag hoppat över är dammtorkningen och det ooooorkar jag inte. Det får vara lite grått på möblerna ett tag till, haha. Jag är helt imponerad av mig själv haha, att jag fick energi att innan klockan 12 göra allt detta. Jag har ju hela dagen kvar att göra annat, lite roligare. Det blir dock till att tvätta lite. Ska även besöka farmor en runda och även baka lite tills midsommar. Jag har fått på min lott att göra bröd, efterrätt och tårta. Så det blir Jordgubbstårta såklart till fikat och Limetårta till efterrätt på kvällen, mums. Nehe, nu får pausen snart vara slut så jag inte säckar ihop här framför datorn.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0