Wihoo

Idag är jag väldigt uppåt. Jag hade ett samtal idag, om ett jobb, som gjorde att jag vart jätte-jätte-jätteglad. Jag kan inte säga så värst mycket för det är verkligen inget som är klart, skrivit i sten eller spikat på något sätt, men jag är väldigt positivt inställt inför detta. Det är något som skulle passa mig som handen i handsken, verkligen ett jobb som är som gjort för mig :-) Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att min önskan slår in och blir så bra som jag tror och hoppas.
Det finns sååån potential! Det tråkiga är att det inte är aktuellt ännu utan om det blir slag i saken är fram åt sommaren.
 
Jag är så inspirerad nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
 
Håll alla tummar för mig SNÄLLA!!
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Åh! Spännande! Jag håller tummarna, alla fingrarna, tårna ja allt och hoppas det går vägen! Så kul!

Svar: TACK! Lär behövas ;-)
Lisabeth

2013-01-10 @ 21:23:42
Postat av: Sofie

Åh, låter jättespännande! Håller tummar och tår.

Svar: Ja jättespännande! Tack! ;-)
Lisabeth

2013-01-11 @ 08:50:55
Postat av: Isa

Åh vad kul!! Håller båda! Kram

Svar: Bra Isa! Tack, det behövs som sagt =)
Lisabeth

2013-01-11 @ 11:16:05
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se
Postat av: mormorInga-Lill

Jag håller mina tummar så hårt, att jag inte kan göra något annat

Svar: Det vet jag. Tack söta du.
Lisabeth

2013-01-11 @ 11:34:24

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0