Bakat

Jag håller på att skapa en underblogg här som jag bara ska publicera sådant som jag bakat, det blir väl kul? En liten bakblogg vid sidan om den "privata". Nu håller jag på att lägga upp bilder så sånt jag baka lite längre tillbaka och under skoltiden. Det blir inga recept nu, det kommer kanske senare längre fram. Nu är det bara bilder som gäller.
 
Under uppbyggnad men den kommer man hitta här ---> http://lisabethhh.blogg.se/bakat/

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

Åh vad kul! Blir som en till härlig blogg att följa :)

Svar: Vad roligt att du tycker det =) Blir inte så långa utläggningar om allt, haha. Glad jag blir för denna positiva respons
Lisabeth

2013-01-10 @ 15:12:14
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Det blir kul!!

Svar: Vad kul att du tycker det blir kul =) Haha. Ses hos Jossan va??
Lisabeth

2013-01-10 @ 15:34:15
Postat av: emelie

det här tror jag blir jättebra!

Svar: Det tror jag med. Fast till en början blir det mest upprepning för er som läst bloggen "länge" :-) Men det kommer ju nytt förhoppningsvis hela tiden ;-)
Lisabeth

2013-01-10 @ 17:08:35

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0