Produktiv dag

Nu är jag helt slut! Under dagen har jag tillsammans med syster gjort två sorters Fudge och mintkyssar. Sen stekte jag ett tjugotal pannkakor. Sen jag kom hem har jag rullat och fixat ca 130st köttbullar till jul. 
Mellan syster och hemkomsten så var jag och fajtades med folk på ica maxi och hann även såga lite bräder på byggmax.

Frågade Fidde nu om det var okej att jag tog ledigt resten av kvällen och det var det helt okej sa han! Toppen ;-) Så nu ska jag spendera resten av kvällen klubbad i soffan, troligtvis med allt  snacks vi har hemma inom en arms räckhåll. Tror det blir vila imorgon oxå...

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Jeeeezes att du orkar!!??

Svar: Det gör jag knappt... Imon rör jag inte en fena.
Lisabeth

2013-12-18 @ 22:00:55
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0