Perfekt slappedag

Denna annandag jul (och Sarahs födelsedag, Grattis!!) har jag bara slappat hela dagen. Har jag inte legat i soffan och tittat på tv eller surfat runt på diverse webshoppar med datorn i knät så har jag legat i sängen och sovit. Behövde en sån här dag nu kändes det som, efter allt ståhej de senaste dagarna. 

Har dock hunnit med en ansträngning, målat öppna spisen. Tidigare har jag bara målat tegelbitarna, för att de var så mörka, så grundade jag några gånger. Men nu körde jag hela spisen, fram, och hela sidorna. Blev bra tycker jag.  

Men oj vad vi längtar till vi får in kassetten som vi beställt. Så mysigt med brasa. Dock behövs den nog inte nu så mycket för värmen då det inte är så kallt men det kommer vara så värt att få in den hoppas vi. I början av januari har de sagt att de skulle komma och fixa, meeen det är hantverkare vi pratar om så vi får väl se när det blir av.


Före



Efter





Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0