Gekås - check

Ja tidigt i morse bestämde vi oss för att åka till Gekås. Vi hade ju tänkt åka innan jul men inte riktigt bestämt exakt dag. Men idag blev bra för jag mådde bättre från min vrålförkylning jag åkte på i torsdag-fredags och vi ville mest få det gjort innan det är för "sent". Slippa ha det hängande över sig, att vi "måste" åka dit. Hihi. 

Nu vart det giort i alla fall och det känns otroligt skönt. Aldrig har jag handlat för så mycket pengar där, usch vilken ångest på vägen hem. Men o andra sidan så har vi heller aldrig varit där när vi precis köpt hus, väntar bebis plus julklappstider. Såååå ja det rullade på så att säga. Men inget onödigt, bara saker som stod på listan och lite i från huvudet ;-) Fick nästan alla julklappar handlade så det känns himla skönt.

Men vad trött jag är nu. En sån heldag, vi åkte väl runt 9.30 och kom hem vid 17.30 ungefär. Sen packa upp allt, ställa det på rätt plats, plus adventspynta lite, tvätta lite, vika lite tvätt, plocka undan lite annan bröte osv innan jag kunde sätta mig i den lilla soffan och titta på lite tv. 

Under tiden vi var i Ullared så var mamma & pappa här och tapetserade lite, så vardagsrummet har fått sina första våder. Tack tack! Känns himla skönt! Hoppas det blir klart i veckan, planen är ju sådan i alla fall men så får vi väl se om det är Fidde & jag som fortsätter eller Fiddes pappa eller vad som dyker upp. Så är det golv sedan som skall läggas där sen kan vi få i ordning ett ordentligt tv-rum och inte knö in oss i vår soffa utan ben i skorpans rum. Små små små steg men det är steg i alla fall. 




Ja, bättre sent än aldrig. Det blev lite pyntat här i alla fall, även om det blandas upp lite med flyttkartonger och byggmaterial just för tillfället. :-)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Gekås is da shit!!!

2013-12-03 @ 12:40:41

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0