Sorg

Fidde har inte ens hunnit gå på begravningen av sin morbror som dog för drygt två veckor, innan jag får det hemska och sorgliga beskedet att en av mina egna morbröder gått bort. Det är helt ofattbart och vi alla är i chock, det går bara inte att ta in. Trots att han led av en allvarlig sjukdom så tror man inte att en man 51 år gammal skall gå bort.
 
Jag vill inte skriva så mycket mer om detta av respekt för min mormor, mamma, hennes syskon och min morbrors man. Men jag känner att jag inte kan fortsätta att skriva om annat utan att ens nämna detta sorgliga som upptar allas våra huvud just nu. Idag ska jag och mamma åka och hälsa på mormor, som ligger kvar på sjukhuset efter operationen, och jag ska krama henne hårt och länge.
 
 
Bosse, Vila i frid! ♥

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Tack Lisabeth för de fina orden

2013-08-04 @ 22:40:18

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0