Vilket uppvaknande.

Jag hade hemstudier idag och ännu en migränattack (haft det mer eller mindre varje dag sedan den kraftiga i fredags, idag var en mildare variant, men dock lika jobbig) och låg och vilade i sängen när jag vaknar av ett jäkla holabalooo och ett fasligt skanderande här utanför. Blev livrädd och flög upp och gick för att titta ut genom fönstret och vad får jag se?! Jo en massa demonstranter och så mycket poliser som jag bara sett på tv. Det tar ett tag innan jag kommer på vad jag häromdagen läste för rubrik på skillingaryd.nu "Polisen övar i Skillingaryd". Så jag förstod att det måste vara detta. Ni kan läsa mer om det här.
 
 
 



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Jösses va folk. Ja Mannerström berättade att han aldrig hade sett så mycket poliser i sitt liv så vi fick kolla upp var det var som hände...så var det bara en övning :)

2012-09-05 @ 21:15:56
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mormor Inga-Lill

Förstår att det måste varit hemskt att vakna till sånt oväsen. Jag märkte ingenting. Såg bara en massa poliser på eftermiddagen.

2012-09-06 @ 10:33:58

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0