Toppen

Wow vilken skillnad på dag och dag. Idag i bageriet kändes allt toppen. Hann med att göra det jag tänkte och det var såååå lugnt och skönt. Idag var vi 5 elever i bageriet, lite skillnad mot gårdagen då vi typ var 25pers.
 
Grejerna jag gjorde blev jag, HÖR OCH HÄPNA!!!, till och med NÖJD med!!! (okej, färgerna på kristyrbilden kunde ändå varit starkare och karamellkrämen kunde varit finare men men)
 
Rosa - Bröllopsmazariner (blåbär och hallon), "Svarta" - karamellkräm och tryffel, Vita - vanliga mazariner och Bruna - tryffel och karamellkräm
 
 
 
 
Sen gjorde Anna-Maria en sån fiiin Blixten McQueen. Hon är så himla duktig!! Heja heja.
 
 


 
 
Förstår ni att jag blir så stolt över min vän?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Och jag är stolt över min vän!
(jättefin bil!! ;) )

Svar: Tack fina du! Jag är stolt över dig :-)
Lisabeth

2012-09-19 @ 20:46:11
Postat av: Emilie

Jag vet nån som hade äääälskat den :)

Svar: Jag förstår det, önskar jag hade tålamod och känslan att göra sånt också ;-)
Lisabeth

2012-09-19 @ 22:11:31
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mormor Inga-Lill

Härligt med bra dagar, kan l9knas vid talesättet " Efter regn kommer solsken". Din vän är ju konstnär.

Svar: Det är väl så, skönt att det lönar sig att göra samma sak flera gånger. Ja, Anna-Maria är verkligen konstnär
Lisabeth

2012-09-20 @ 09:52:17
Postat av: Fatma

åhh!

2012-09-22 @ 18:15:16
URL: http://fatmas.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0