Hua!!

Uschenamej! I söndags var jag lite snorig när jag skulle sova men märkte inget av det när jag gick upp på måndagen. Men väl i skolan eskalerade förkylningen så vida pass. Nös, nös, nös, snöt mig, snöt mig, snöt mig, tvätta händerna och gick tillbaka till arbetet och så började det om. Usch det var hopplöst. Men jag fick gjort det jag planerat men vid 14.30 så bad jag om att få gå hem, det var städning och det kändes jättedumt att bara lämna de andra men så fort jag rörde på mig så rann näsan så jag hjälpte inte till direkt. På väg hem nös jag konstant från Vaggeryd och hem. Jag hade tänkt att åka till syster efter skolan men de var tydligen sjuka också och de måste bli friska tills helgen!


I måndags trodde jag att bara jag får vila så kan jag gå till skolan imorgon. Nej vad fel jag hade, även idag är jag sängliggandes och det känns inte bättre. Hela kroppen värker, huvudet bankar, halsen ömmar och näsan är igentäppt. Så jag sover mest, hoppas jag kan sova mig frisk.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Åh krya! Förlåt vi smittade nog dig! Vi börjar bli bättre nu som tur är😜!

Svar: Ni gjorde det inte med flit :-) Men som sagt det börjar kännas bättre...
Lisabeth

2012-09-13 @ 08:02:35
Postat av: mormor Inga-Lill

Usch vad synd, det är inte roligt alls. Krya på dej snabbt,min förhoppning

Svar: Det börjar kännas bättre men tror jag kommer vara hängig och slö ett tag till.
Lisabeth

2012-09-13 @ 10:29:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0