Fy tusan

Vilka hemska 24timmar. Gårdagen började ju med sista dagen på praktiken, vilket var riktigt tråkigt för där har ju trivts så bra den sista tiden.

Sen kom en ljusglimt, då Emelie kom och fikade.

Sen började ett litet smått hell. Först vrålförkyld, näsan rann och rann, ögonen kliade och huvudet var jättetungt! Men det fick bra mesans det var bra på tv. Jag hade lovat att hämta Fidde. Vid tolv klarade jag inte mer, huvudet höll på och sprängas. Så jag ringde och bad och få hämta direkt annars fick han fixa sig hem på annat sätt.
I bilen på väg började migrän-symtomen domningar i hand och tunga. Vägljusen var som nålar i ögonen. Som tur var så blev det inga synrubbningar!! Men har aldrig varit med om att det kom på snabbt allt. Framme i Vaggeryd höll jag på att bryta ihop, huvudet och domningar blev bara värre och värre. På väg hem kom svettningarna och skakningar. Var tvungen att stanna för känslan av att spy var så överhängande men lite luft och rörs på mig gick det över. Tog hem oss alla i alla fall, nu i efterhand hade jag bett de ta sig hem på annat sätt. Jag hann att somna innan jag spydde även att spykänslan kom om och om igen. Länge sedan jag hade ett sådant kraftigt migränanfall, sist fick Fidde hämta mig hos syster i stan och då fick jag spy flera gånger, blä.

Hela dagen har jag haft migrän-baksmälla. Så vi har inte gjort många knop. Tanken var att åka till stan och se på bio, meeen det fick vi stryka.
Nu hoppas vi på vinst i sommarkrysset :-)





Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Stackare, hoppas det är något bättre nu!

2012-09-01 @ 20:56:25
Postat av: Joabba

Isch då inte kul! Hoppas du mår bättre nu! ❤

2012-09-01 @ 22:36:18
Postat av: Emelie

usch och fy så hemskt. vilken tur att ni kom hem iallafall. jag hoppas du mår bättre nu!
kram från en som fortfarande har en cerise-röd tunga :) haha

2012-09-02 @ 00:02:57
Postat av: mormor Inga-Lill

Din lilla stackare, allt på en gång. Hoppas bättre idag

2012-09-02 @ 12:02:15

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0