Danmark

Första stoppet var morbrors lägenhet, där det bjöds på fika och husesyn.

 

Sen gick vi för att checka in på hotellet och vila en stund innan det blev middag på "Hansens gamle have". Alla åt rödspätta, supergod.

 

På fredag hanns det med en vända på Strøget och sightseeing i København.

Jag fick gå och titta i min favoritaffär Søstrene Grene och även Lisbeth Dahl-butiken.

 

En liten fika innan vi valde att strosa runt i parker och leta efter ramslök.

 

Medans jag, mormor och pappa tittade på fåglarna i vattnet fann mamma och morbror ramslök och mamma blev glad.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Oj vilka bra bilder. Tänker främst på restaurangen där vi alla lyckades att se ut som vi gör!!! Fattar du vad jag menar????????????????

2012-05-20 @ 21:35:05
Postat av: Mormor Inga-Lill

Härligt att få en uppgradering av allt vi såg och var med om på Köpenhamnsresan.

2012-05-21 @ 10:37:20

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0