Planering är A och O och skitsvårt...

Sitter här på balkongen i det goa vädret och försöker planera morgondagen i bageriet. Skitsvårt nu när man inte är van vid att planera själv... Det tog ett bra tag innan jag kom på vad jag skulle baka men nu tror jag det är bestämt, hoppas bara det är OK med bossen också :)

Imorgon blir det alltså Apelsinplätzen (tror det heter och stavas så), kokostopp och nöttopp! På onsdag blir det Bondringar och, om jag hittat receptet, Kolabollar...

Det som är svårast är ju att beräkna hur mycket. Visst att det är ett bageri men vi har ju inte sån stor försäljning så vi alla kan göra bagerisatser, haha.

Nehe nu får jag snart vara färdig för er vankas tvättid på schemat, buhu.




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0