Paniken kommer krypande...

Usch jag börjar få lite lätt panik nu... det är bara 1,5 vecka kvar på praktiken och därefter är det dags för skolan igen och då kan jag inte längre skylla på att jag är ny! Jag tror det har kommit tre laddningar nya färska elever sedan jag började, shit med.

Det som stressar mig mest nu är att jag innan sommaren ska ha hunnit gjort ett arbete där jag ska skriva om fyra olika länders traditionella bakverk. Det ska finnas med 1 matbröd, 1 kaffebröd, 1 kaka och 1 tårta/bakelse, jag ska skriva om alla och varje land men sedan ska jag också baka en av varje. Jag har ännu inte riktigt bestämt land eller vad jag ska baka. Allra helst ska man ju ha med en lång utläggning om historia bakom bakverken.

Jag har lånat med mig en grekisk, en italiensk och en engelsk kokbok hem från bibblan, men det är väl så långt jag kommit hittills.


Någon som har något tips, allt godtages!!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Mormor Inga-Lill

Tag det lugnt lilla gumman, det här klarar du galant. Du kan väl få uppgifter om tyska eller danska bakverk, farmor vet nog och Henrik, om det är någonting. Kram.

2012-05-11 @ 10:56:30
Postat av: Joanna

Frankrike då?! Baguette, petit chou, croiassant mmmmm

2012-05-11 @ 18:06:23

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0