På banan igen

Ja idag är jag på banan igen. Igår vet jag inte vad det var med mig. Om det var blåsten på marknaden, de sena nätterna eller om det var Ville som körde slut på mig i lördags för jag fick kämpa igår för att hålla ögonen öppna. Somnade flera gånger i soffan och orkar inte göra någonting. Vid kl. 18 sa jag god natt och gick jag och la mig, somnade så fort jag la huvudet på kudden.

I lördags i alla fall så gick jag en sväng på "maaarken" med Clara och hennes vän Hanna. Det blev lions loppis, zic-zaca fram på marknad och kupan innan vi gick hem och tog en fika hos mig och Fidde.
Resten av lördagen spenderade jag i Jönköping med mina föräldrar och lille Ville. Mamma och pappa skulle "öva" vara barnvakt med nattning inför ett bröllop som Villes föräldrar ska på om några veckor och jag var uttråkad hemma och behövde något att göra. Så Jo och Per fick en heldag för sig själva. Så vi tog en promenad, lekte, åt och badade. Sen blev det pizza och tv när Ville sov. Vi var nog inte förrän halv elva på kvällen.


Ville övar lite gång.

 

Vi övar lite gång.

 

Ville övar lite olika djur och dess läten.

 

Ville är duktig och ålar sig fram så fint.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Vanessa

Svar: Vad kul att du gillar min blogg!



Vad är det för utbildning du går?

2012-05-07 @ 20:17:52
URL: http://merasocker.blogg.se/
Postat av: mamma

Hans golvcrawling är för härlig och hörseln är det inget fel på vilken blick du fick när du fnissade ;)

2012-05-08 @ 17:45:33
Postat av: Vanessa

Nä jag förstår, jag gick själv ett års komvuxutbildning innan det här. Min skola var inte alls bra, och det finns garanterat mycket bättre. Hoppas din är bra! Men oavsett, så rekommenderar jag verkligen att gå YH. Finns i Göteborg och Kristianstad (tror den Kristianstad är lite bättre, det ryktas så :P)

Sök hit nästa år, det är såååå värt!

2012-05-09 @ 21:17:41
URL: http://merasocker.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0