Torsdag

Idag känns som en såån lång dag.
 
Upp som vanligt på skoldagar vid 6-tiden, drog ett bra tag så det blev stressigt (som vanligt). Blev tio minuter försenad till skolan och stressar in och hoppas det inte varit "upprop", men när jag kommer in i klassrummet så ser jag att det sitter bara 4st av mina bagarekamrater. Då blev jag ju jättenervös att jag kommit på fel dag eller nått, för vi brukar ju vara minst typ 20pers och jag brukar vara en av de sista som dyker upp, hihi. Men nej det var tydligen så att vi kunde varit hemma idag för vår lärare hade så mycket att göra med att sätta betyg så hon kunde inte hjälpa oss. Så himla drygt! Men jag ville ändå planera nästa vecka så jag stannade kvar och sen passade jag på att hänga med Johannes och Mikaela till olika bagerier för att se om vi kunde få fråga lite om maskiner. Inte jättekul uppgift men kul att komma iväg från skolans tråkiga miljö och ut och se lite olika bagerier. Dock hade nästan inga tid med att snacka med oss, men men. Sen när vi var tillbaka hade några till kommit till skolan för de skulle skriva prov så då satt jag och pratade lite med dem och hela dagen kändes det typ som fredagen innan sommarlovet typ, allt bara var så slappt och ostrukturerat men gött liksom. Haha. Vi hann med en lång sväng på A6 också. Såklart bara för att hela dagen varit så slapp så rann tiden iväg ändå så jag missade att klockan slagit halv fyra, jag hade lovat att hämta Isabelle. Eller jag hade "tvingat" henne sluta tidigare men så missade jag det så hon fick stå och vänta på mig, dumma jag.
 
Men men sen hade jag gjort noblessebakelser och köpte lite annat fika som vi satt på balkongen (hör och häpna, man kunde sitta där idag) och hade det gött. Får vi göra mer tycker jag!!
 
Nu ska jag bara slappa i helgen, efter en sån stressig vecka, så behövs det en helg med typ inget bestämt.
 
Ska någon hitta på något skojigt till helgen??
 
 
 
 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0