Så JÄVLA skönt!

Ursäkta mitt språk, men vilken lättnad jag känner just nu! Efter några månaders stress och press så är jag ju klar men det stora arbetet med kursen "internationella bakverk". Tanken var att jag hade idag och imorgon på mig att baka och sedan redovisa. Annars brukar det vara tisdag och onsdag man har att göra samma sak men eftersom jag egentligen skulle haft kallköks lektion imorgon och onsdag så flyttade vi det tills idag så att jag i alla fall kunde vara med på onsdagens lektion. Meeeen jag kände redan innan middag att jag kommer bli klar idag så jag gasade på lite och hann klart med allt idag så att jag inte missar lektionen imorgon.
 
 
Visst, jag hade kunnat ta det lugnare och arbetat mer noggrant men när jag var uppe i allt så ville jag bara bli av med denna "börda". Haha. Vissa saker blev bättre hemma och vissa saker blev bättre i skolan men jag är nöjd och eftersom jag fick högsta betyg och fick höra att jag hade en fin redovisning så är jag väldigt nöjd. Och som sagt nu kan jag pusta ut och känna lättnad.
 
På torsdag kommer jag vara så glad för då är den värsta veckan än så länge i skolan över. Här kommer lite mer bilder från min redovisning.
 
 
 
Dessa är jag minst nöjd med, jag stressade så med smördegen så det såg inte så fint ut men goda var det i alla fall!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Bra jobbat, såååå glad för din skull!

2012-06-25 @ 17:29:07
Postat av: Monika

Grattis till ett välförtjänt högsta betyg :-))))

2012-06-25 @ 17:34:47
Postat av: Sofie, Olivias mamma

Åh vad roligt! Grattis!

2012-06-25 @ 18:20:37
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0