Tisdag

Shajt vad jobbigt det är att stå och gå runt i 8 timmar när man inte gjort det på ett tag. Ryggen, fötterna och nacken gör ooooonnt! Men det var kul at komma tillbaka och jobba lite. Gött när man liksom redan känner till det mesta (jag menar inte att jag kan allt redan, men man har ju varit där många gånger, flera gånger så nog känner jag till stället). Jag var väldigt glad idag också att jag faktiskt har jobbat där tidigare för annars hade jag nog mått ganska dåligt idag... det finns en person som jobbar där och som absolut är världsbäst på ALLT (enligt personen själv) och har seriösa attitydproblem!!! Jag får panik. Det ska läxas upp hit och dit - fine jag har inte jobbat där på över ett år - visst jag behöver visas igen hur man gör osv men det finns bra sätt att säga saker på och det finns extremt dåliga sätt att säga saker på. Det finns ingen känsla överhuvudtaget om att kanske man kan hjälpas åt lite, nepp, man ska köra ensam och absolut inte hjälpa någon annan. I så fall endast för att det gynnar en själv. Åhhhh!!! Som sagt så hade jag inte vetat att personen ifråga är på detta sätt så hade jag kunnat känna mig usel idag. Men det var roligt att se min gamle arbetsledare idag igen. Han är så go och verkar uppskatta det jag gör.

Resten av dagen ska jag nog bara slappa i soffan framför en film, efter jag kämpat med att laga lchf-lasagne. Vi provar nytt recept även idag. Sen ska jag också vara som en igel på min sambo hela kvällen för jag ska vara gräsänka i två dagar, då han ska till grannlandet och hälsa på.


Sen ska jag också packa upp dessa två paket som kom med posten idag. Skojsigt.





Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Norge eller Dk

2012-01-24 @ 19:00:15
Postat av: ♥ Lisabeth

Dk!

2012-01-24 @ 19:23:03
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Sofie

Är lchf nytt tema hos er eller bara en engångs grej? Har en massa Goa lchf recept och tips på bra ersättare för kolhydraterna :)

2012-01-24 @ 20:27:18
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/
Postat av: ❤Lisabeth

Fidde äter det, me not so much :) tar gärna lite recept !!!

2012-01-24 @ 22:06:19
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0