TGIF

Idag kör jag lite bohem-chic stil. Jag funderar på om jag kanske ska börja med samma jobbiga (fast lite kul) grej som jag sett några bloggar gör nu, olika outfits i 30 dagar. Jag har ju sååå mycket kläder, kanske inte 30par byxor, men nära på, visst några kommer jag inte i men de finns där. Jag har ju fyra garderober här i lägenheten som är smockfulla, vinden har jag några stora kassar med kläder och hemma hos mamma & pappa finns nog några stycken kvar också. Det finns liksom en hel del. Men frågan är om jag kommer att orka i 30 dagar, eller kanske typ 60 dagar eller mer, för så mycket kläder finns det nog att jag skulle kunna ha olika varje dag, ja bortsett från nederdelen då. Jag ska fundera lite. Sen är det ju det där med att ta en bild, puhh, det är ju skit jobbigt. Jag stod igår och försökte få till en bra bild på mig i mina fina skidkläder (köpte ny jacka i veckan) och visa er meeeen det gick ju lättare sagt än gjort.

Vad tycker ni? Någon som är intresserad av att se mig kämpa med olika kläder varje dag? Haha.


 





Nu sitter jag här och äter min SPC flakes - gröt till middag - en liten parantes, det känns lite sjukligt att väga sin mat innan man stoppar i sig den - och väntar på att Fidde ska komma hem. Vi ska åka in till Jönköping en sväng innan han ska ut (coverfestivalen på Harrys). Jag tycker han ska kolla om han hittar någon skidjacka han också, han behöver det. Så ska jag leta efter hamparep eller något liknande till min ljuskrona.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

jag vill se!!!! :) gillar den bohemchica stilen!

2012-01-20 @ 17:53:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0