Nehe, inte det nä...

Min systerson kan vara lite väl mammig ibland har vi som träffar på honom fått uppleva. Om det fortsätter så här så pratar vi nog om oidipuskomplex om några år... Haha. Jag fick verkligen uppleva det för någon vecka sen när jag passade honom i typ en och en halv timme, varav en halv timme var mindre kul.

Såå när jag lyssnade på Christer i P3 igår så fick jag höra något som jag tänkte kunde hjälpa min svåger lite...


 

 

Jag är alltså ironisk om det inte framgår!! Hoppas inte Per blir ledsen på mig nu.





Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

hAHA, han berättade inte att han hade fått det smset..hehe! Hoppas min lille sötis snart slutar att vara sååå mammig:)LIte mammig får han gärna va:)



Förresten så är det väldigt svårt att se överskrifterna i kommentarsfälten. Det är ju samma rosa ton som i det övriga men i text och de särskilt "icke fet" text så syns det knappt!



Hoppas du fattar, det blev lite rörigt;)

Puss

2012-01-26 @ 22:35:26
Postat av: Lisabeth

Haha gjorde han inte?? Jag tyckte det var så kul att jag var bara tvungen!



Vet om att det är svårt att se den texten, och ssooooom jag har kämpat för att ändra färg. Men jag hittar inte koden, den ligger ibte där den ska och då är det tusan svårt att få det ändrat. Jag ska försöka igen i helgen.

2012-01-26 @ 23:11:45
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0