Myssöndag

Igår var en sån mysig dag. Vid kl. 12 var jag, Evelina, Ida och Sarah bjudna hem till Clara & Erik på födelsedagsbrunch. Clara fyller år på nyårsafton. Alltid när man kommer hem till dem så bjuds det på en hel buffé. Igår var det bl.a. pannkakor, goa frallor och smoothie. Smarrigt. Så himla trevligt att träffa alla. Miljoner samtalsämnen och många skratt.

 

 

 

Efter brunchen körde jag vidare till Odestrand's. Kaffie, en sväng till huset och gos med Villeman erbjöds. Det var ju mysigt och trevligt det med. Hemma hos Clara så hörde man Erik plinka lite på sina gitarrer som mysigt bakgrundsljud men hemma hos Odestrand var det Ville som stod för de lite mer ostämda tonerna av bakgrundsljud. Hihi.



Var väl inte hemma förrän kl. 19. Där hemma väntade god mat och soffläge med marathonavsnitt av Sopranos. Jag har börjat titta på det igen från början. Gillade det förr, men har mest sett de senare säsongerna. Jag var ju lite för liten när det drog igång. Efter att ha sett Sons of Anarchy hela hösten så trodde jag att jag fått nog av organiserad brottslighet, men så blev jag så sugen på att kolla på Sopranos igen. Som Michael Corleone hade sagt, "Just when I thought I was out... they pull me back in." Så nu har jag snart hyrt hela säsong 1 från lovefilm.se.

 

Och eftersom jag under dagen - överlycklig - använt ett av mina skinnyjeans (från 2006) så avslutades kvällen med chips. ;-)



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0