Helgens kap

Eftersom jag lever med världens mest ovilliga fotograf så får jag som sagt kämpa med att ta bilder på mig själv.


De första bilderna är ett försök på att visa er mitt kap jag gjorde igår. Jag har letat efter en lång vinterjacka länge och inte en ullkappa eller liknande utan en i dun eller något varmare. Igår sprang jag panikaktigt runt på stan, in i varenda affär som jag kunde tänka som har damjackor. Sista affären jag sprang in på, för Fidde hade just ringt och sagt att det var dags att åka, var Vila. Där hittade jag denna jacka, i dun för för och häpna 350kr!! Det tyckte jag verkligen var ett kap. Jag hade inte köpt den för 900kr som priset var från början, men för 350kr var det helt ok. Varm och go är den också. Har invigt den idag när jag hängde med mamma till stan. Så Fidde försökte ta lite kort på mig i den meeen de blev inte så bra. Inte för att dessa blev så mycket bättre men man ser i alla fall att det är en människa som är iklädd en jacka.






Sen nedan är "dagens outfit" då, gamle jeans från ONLY och en tunika från H&M som jag köpte förra året tror jag. Och så fin fina öronhängen från Kappahl. Tjipp och hej. Nu ska jag till restaurang Femkampen.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0