#gräsänka

Fidde lämnade mig vid kl. 6 igår morse (för att åka på jobbresa). Jag kilade iväg till jobbet.


När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på två romantiska komedier, Something borrowed och What's your number?.


Jag hittade en sängkamrat trots att Fidde var bortrest.

 

Jag kom upp vid kl.6 idag, hade som tur var uppbackning av pappa som ringde och kollade så jag var vaken.

 

När jag kom hem blev det helgstädat i lägenheten.


Åt snabbnudlar. Orkade inte ta mig för att laga det som stod på schemat.

 


Hämtade ett paket till Fidde från mig på posten.


Nu ska jag återigen lägga mig i soffan och kolla på romantiska komedier, hahaha, tills han kommer hem. Det blir A little bit of heaven och How do you know.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Är det till höger en stor slappar cornflakes kaka???

2012-01-27 @ 09:53:20
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Jaa, Emilie det är en stoooor cornflakeskaka. =) Hade inga formar och var dösugen en dag så jag klickade ut en halv sats på smörpapper. Det gick och äta det också. Hihi.

2012-01-27 @ 14:51:22
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0