2011 blir 2012

Det blev en lugn nyårsafton med lite lättare mat. Tråkigt bara att jag skulle misslyckas med min "paradrätt", kycklingspett. Blev jättebesviken, men mätt blev jag i alla fall.

 

 

Cheesecake till efterrätt.

 

 

Kvällen bestod av tjöt och film. Vi såg en film som handlade om nyårsafton, festligt va? =)

 

Kvällen till ära använde jag min fjäder som jag köpte i London i höstas.

 

 

Strax innan tolvslaget gick jag och Emelie upp till Lindgatan för att se på fyrverkerier och skåla med Fidde & co.

 

 

 

Sen lekte vi lite med tomtebloss innan vi gick hemåt igen. Kvällen avslutades med Saturday night live och Moulin Rouge och Bettan i fosterställning med magknip. Helnöjd med kvällen.

 

Det blev såklart en nyårspuss också.


 

GOTT NYTT ÅR allesammans!

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Wooow! Sicken puss va? =D

2012-01-02 @ 16:10:50
Postat av: Fidde

Just de, missade en kommentar om din fina fjäder i håret. .. Frågade mig själv varför min tjej har lagt upp en bild på en jätte uggle först när jag såg bilden. . .men fattade efter en stund.

2012-01-02 @ 16:12:10

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0