84e Oscarsgalan

Jepp, ikväll/natt är det dags för den 84e Oscarsgalan. Jag älskar ju film i alla former. Hade jag bara varit ledig imorgon hade jag stannat uppe och kollat. Men icke, måste sova hela natten så jag är fit for fight imorgon när jag ska baka småkakor.

Jag har inte hunnit se några av de nominerade mer än The Descendants och det är en film i min smak, en typisk söndagsfilm. Se den om ni vill se en mysig, lite rolig, okomplicerad och lite lite sorglig film.

 

Men här nedan är några av de nominerade som jag kommer att se framöver:

Någon som sett dem och har något att tycka om dem??

 

 

 

 

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Tog ditt tips och Clooneyfilmen, lite lagom jobbig :) har inte hört talas om tom hanks filmen men ska absolut se den när det finns med svensk text :)

2012-02-27 @ 17:21:32
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Jasså gillade du inte The descendents? Tyckte inte att det var någon höjdare men helt okej tycker jag.

2012-02-27 @ 17:43:04
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0