Irritation!

Sedan jag steg ur bilen här hemma efter en trevlig eftermiddag i Jönköping har jag bara varit sur, arg och sjukt gnällig. Egentligen inte på något speciellt utan bara allt och inget. Bröt ihop för att jag inte fått någon rolig post, osv. Haha.
 
När jag lugnat ner mig lite så slår jag på tv och ser Leila Lindholm, en människa som jag bara vill spy på. Då blossade irritationen upp igen. Förstår inte hur man kan tycka att hon är mysig att titta på, förlåt ni som älskar henne. Jag kan inte med människan. Så förbannat överlycklig av att göra whoopies och "layer cake", vet ni det kallas så för att man bygger tårtan med olika lager!!! Spyr. Åhhhh. OCH vem i Sverige uttalar digestive på engelska, som matsmältningstjotahejti?! Jag förstår att de egentligen heter så men det låter för töntigt.
 
Nej nu ska jag dra något gammalt över mig och vara tyst resten av kvällen.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Gillar inte heller den där människan. Tittar aldrig på hennes program, usch.

2012-12-19 @ 16:18:43

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0