Lördag

I helgen har jag tagit det ganska lugnt i väntan på Fidde, jag har inte mått helt hundra heller så jag har inte gjort så mycket. Men i lördags, för att inte kolla datorn HELA TIDEN (under tiden Fidde åkte hem alltså) så hjälpte jag mamma lite med förberedelserna inför den årliga kräftskivan.
 
Så himla roligt att vara med på festen ett tag. De är så mysiga allihopa. Min kusin Leo fick sig en ny bästis också, Ville var helt tagen av honom. Tittade efter honom när han gick iväg och kunde låta honom sysselsätta honom medans syster åt mat. Vi fick lite fin bakgrundsmusik till kräftorna också, trumspel av Leo och Ville. Nu vet vi vem vi ska ringa efter hihi.
 
Vid halv elva-tiden på kvällen kom Fidde fram till oss och vi stannade en stund och pratade innan vi åkte hem och packade upp hans väska... jag puschade ju lite på det eftersom han sa att han hade en present, haha. Det var en rosa hoodtröja, så gosig! Sen fick jag converse i färgerna vitt, gult och rosa.
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Får man se den rosa hoodtröjan????

Svar: Hold on...det kommer!
Lisabeth

2012-08-27 @ 22:03:02

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0