Lite från första tiden på andra praktiken...

Princessnöt (tror jag den hette) gjorde jag förra veckan
 
Rabarbermuffins gjorde vi förra veckan
 

Polkabiskvier doppade jag och dekorerade
 
Kolagrottor som jag gjorde första dagen
 
Tårta med lingongrädde gjorde jag idag
 
 Klassiska princesstårta som jag gjorde i morse
 
Sist men inte minst glasswienerbröd från idag

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Oj det var produktivt och så fina

Svar: Å ja, allt är ju inte gjort på samma dag heller... Men fint ja!
Lisabeth

2012-08-06 @ 18:05:35
Postat av: Emelie

Vad fina saker ni gör!

Svar: Tycker oxå ;-)
Lisabeth

2012-08-06 @ 20:57:54
Postat av: Joanna

Känns som det är ett lite moderna konditori?! Lite roligare grejer liksom och som sagt väldigt fina bakelser! Inte bra att titta på dessa bilder nu, såhär 5h sedan senaste måltiden😜🎂🍰👍

Svar: Kristin är väldigt påhittig och har verkligen känsla för detta tycker jag. Hon liksom hela tiden "man kanske kan göra så...eller såå... eller?" Alltså det är inte ett sätt det MÅSTE vara på, det är kul tycker jag. Kan säga att jag handlar med mig mer hem nu än från förra praktiken ;-)
Lisabeth

2012-08-06 @ 22:05:11
Postat av: mormor Inga-Lill

Jag blir helt förstummad, vilka underverk. Du har har hamnat i ditt rätta element.

Svar: Jag kan inte ta åt mig äran för design och idéer men men jag har gjort efter instruktioner =)
Lisabeth

2012-08-07 @ 09:12:08
Postat av: Isa

Håller med mormor din :)
Herreguuud vad gott det ser ut! Bakelserna på första bilden är ju bara för gulliga!
Vad duktig du är!!!
Kram

Svar: Tack tack! Stolt är jag, även om jag bara gör det jag bli tillsagd =)
Lisabeth

2012-08-08 @ 13:51:53
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se
Postat av: Isa

Oj då, my bad! Det var inte meningen att det skulle bli så många, hihi.

Svar: ÅHHHHH, jag som blev så himla glad när det var 8!!!! kommentarer när jag loggade in. Hihi.
Lisabeth

2012-08-08 @ 13:52:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0