Torsdag

Åhhh varför skulle jag sitta och sura igår, och promt inte göra mina skoluppgifter??? Idag är ju en sån solig och fin dag så man skulle vilja vara ute och gå en promenad och fixa på balkongen och bara njuta. Men nej nej, jag måste visst plugga till ett prov. Ett prov som jag absolut skulle göra veckan efter påsk - för det är ju så skönt att bli av med det - hrm, det kan vara väldigt bra att ha övat och pluggat på också, så man kan det man ska skriva prov om.

Åh Idiot!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie, Olivias mamma

Jag ska tipsa om recept om jag har några. Men ni måste köpa bilagan till Expressen, den var riktigt bra med recept. Säljs tom imorgon! Mycket bra recept.

2012-04-12 @ 21:27:14
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0