Oooooooonsdag

Fy sicken långtråkig dag. Idag har jag bara suttit vid datorn och skrivit och skrivit och skrivit. Sen har jag plcokat lite hemma, städat undan lite av denna skit som vi tydligen skapar helt själva. Har äntligen fått iväg ett av mina arbeten till min lärare i alla fall, nu väntar bara två till som ska skrivas klart. Jag har noll energi att få klart det, ingen inspiration alls.

Jag är såå uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag t.o.m satt och räknade på resemil innan till deklarationen, så uttråkad är jag. Räknar gör jag aldrig frivilligt. Passar bra att tvätta denna tråkiga dag också.

Hela förra veckan stressade jag som bara den, det tillsammans med väldigt lite sömn hela veckan och dålig sömn i helgen gjorde att jag mådde ganska dåligt igår. Migrän och trött så jag blev hemma. Snacka om att jag tog igen min sömn, jag sov och sov och sov och sov.

Nu ska jag stänga ner mitt andra skolarbete och göra något annat, kanske ska passa på att diska eller kanske dammsuga??!?! Jippie!!

Blev just påmind om att jag har prov på fredag också, buhu. Hade förträngt att jag satt upp mig på det.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0