Hipp hipp hurra!

Ja idag är det Oma's födelsedag. Farmor fyller hela 89år och hon är krasslig stackarn, så jag åkte dit och överraskade med mina nybakade kakor, wienerbröd och en blomma. Mitt besök och såklart alla som ringer och skickar brev gör ju hennes dag så det piggade nog upp henne en del.

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Jättegulligt Lisabeth hon blev jätteglad.

2012-04-18 @ 21:59:02
Postat av: Jennie - i det andliga/mediala och det fotografiska

oh vad snällt av dig!!

jag skulle gjort vad som helst för att få träffa min älskade mormor. hon dog för 5 år sedan. dock har jag kontakt med henne genom andevärlden :)



Vill bara önska dig en riktigt bra helg!

Sedan har jag frågestund i bloggen IMORGON om det andliga/mediala så du får jättegärna vara med på detta :)



Ta hand om dig,

Jennie

2012-04-20 @ 13:31:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0