Vart får han allt ifrån?

Jag blev lite yr när jag reste mig från soffan.

Lisabeth: Ååh nu blir jag yr.
Fidde: Ja, det är klart du blir när du reser dig upp som en känguru utan benstomme.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Ja varför skulle inte du göra känguru hopp när andra i familjen gör det oxå!!!!!!!!!!

2011-09-27 @ 22:20:25
Postat av: Lisabeth

Jag fattar inte vad du menar...

2011-09-28 @ 04:52:29
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Kajsa

haha, jag försöker visualisera hur det går till, men tror jag har fel. tänker mig att du liksom kastar benen mot golvet uppifrån och att ryggen och resten av kroppen följer efter helt slappt, ehehe

2011-09-28 @ 18:43:34
URL: http://kajsagronlund.blogspot.com
Postat av: mamma

Haha du har ju en äldre släkting på din fars sida som också studsar upp ur stolar och soffor

2011-09-28 @ 19:22:06
Postat av: ♥ Lisabeth

Haha, Kajsa jag kunde inte låta bli att skratta haha. Lät ju skit roligt. Dock var det hela inte alls så dramatiskt för jag reste mig som "normala" människor gör men sen hittar Fidde på tokiga kommentarer till det =)



Jaha, nu mamma hänger jag med =) Hihi. Jag är nog släkt med den personen, hihi.

2011-09-28 @ 20:08:46
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Fidde

Herregud! Kallar du det att resa sig upp normalt??? Känns precis som om Kajsa va med när det hände... jag kan inte förklara det bättre själv. =D

2011-09-30 @ 13:36:57

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0