Panik

Shit vad man är beroende av mobil alltså, det är ju sorgligt nästan. Sedan i fredags (tror jag?!?!) har min mobilsmikrofon inte fungerat så jag har inte kunnat ringa eller ta emot samtal. Då tänkte jag att det är lugnt tills jag får den lagad, för jag skickar ju mest sms ändå. Men dessa dagar har jag märkt hur mycket jag vill ringa och hur många jag egentligen måste ringa denna veckan men inte kan. Så grymt irriterande och ett sånt i-landsproblem, jag vet. Så ikväll tänkte jag uppdatera programvaran för att se om det hjälpte innan jag skickar iväg den på lagning. Ja, de också, jag kan ju inte ringa Telenors kundservice utan måste ju maila!! Åter till uppdateringen. Ja, då händer ju det som hände när jag uppdaterade min gamla telefon... den hänger sig i ett läge. Jag har nu gjort samma sak som jag gjorde med förra mobilen. Men det funkar inte, suck! Jag orkar inte mer snart, utan går och lägger mig. Testar en gång till sen får det vara nog.



Hoppas ni andra haft en bra dag!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0