Fredag

Jag är sååå trött. Det är slitsamt att gå upp kl. 4.30 i fem dagar i sträck och avsluta den sista dagen med ett 10-timmars arbetspass. Behöver jag säga att arbetsmoralen var ganska låg de sista 2 timmarna? Sen jag kom hem vid 17-tiden så har vi slängt ihop lite tacos och sen satte jag mig i soffan och har suttit där tills nu. Jag har ingen energi eller ork till att göra något, men vill egentligen göra mycket. Eftersom jag inte har så mycket tid eller energi på dessa förmiddagsveckor så händer det inte speciellt mycket heller. Så jag har inte så mycket att skriva om.

I helgen har jag planerat att ta de ganska lugnt, sova ut. Kanske gå på bio med Emelie och kanske åka på loppis med några av tjejerna.

Kvällen kommer bestå av snacks (om jag orkar gå till affären) och tv-program som Idol och Skavlan.

Ursäkta för ett extremt tråkigt inlägg men det gör typ ont i fingrarna av att skriva. Haha. Så trött är jag. =)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Jag förstår att du är helt slut,men jag tyckte du var väldigt duktig att baka franska maränger, du hade spritsat så fina. Kramar från mormor.

2011-09-17 @ 11:24:59

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0