Levin-Åbergafton ♥

Efter betongpartyt lämnade vi - jag och mamma - av Fidde och åkte hem till femkampen, Joanna och Ville skulle komma på besök. Så vi hade en Levin-Åberg-kväll som jag vill kalla det. Mamma lagade lammracks, smarrigt. Sen var det Så mycket bättre på tv och då satt vi bänkade framför tvn. Senare på kvällen råkade vi av en slump knäppa på "Last Night of the Proms" - en klassiker som pappa och mamma ibland tittar på och som jag också börjat tycka om på senare år, i alla fall den sista delen.

(Jag verkligen älskar de pampiga låtarna som Pomp and Circumstance March och Rule Britannia. Tycker det är tråkigt att vi inte har några sådana låtar här som alla liksom gillar och kan sjunga med i och verkligen få rysningar för det är så jäkla mäktigt. (Var tvungen att kolla på "Pomp..." igen nu på youtube och får rysningar i hela kroppen, BRA rysningar!))

Såklart togs det en hel del kort på Villeman...


Duktig liten Ville som sitter själv i stolen och leker lite.

 

Morfar & Ville-mys

 

 




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

När jag läser "morfar" tänker jag på Viktor. När "mormor Inga-Lill" såg bilden i din blogg trodde hon att det var "farfar David" som du "morphat in". Men det är ju jag som "morfar Roland", eller? Hänger Ni med?

2011-11-27 @ 18:33:36
Postat av: ♥ Lisabeth

Hänger inte riktigt med... Guu, va snurrigt, morfar Roland =) Hihi.

2011-11-27 @ 21:13:21
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0