Söndagen i bild: Farsdag


Söndagen, Fars dag, spenderades på Femkampen och på Dammgatan.
Vid 14-tiden hade Mamma lagat mat och kantarellerna tog över min tallrik =) Ville var gosig som vanligt. Till efterrätt blev det chokladfondant, mättande.

Sen vid 16-tiden styrde vi kosan mot Svärföräldrarna. Där väntades fika. Emilie hade bakat After Eight-tårta och bullar. Jag stod över, chokladfondanten från middagen låg fortfarande som ett täcke i magen. Efter fikat lekte jag och Lukas med min telefon lite och posade loss innan vi gick för att kika på Svärmors pysselverkstad.


 

Sen vart det Ishockey och Sons of Anarchy för hela slanten.

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

Det var himla fina bilder o Tack för presenten.

2011-11-15 @ 13:28:44

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0