Dålig start

Jag har haft en dålig start på denna veckan! Igår vaknade jag alldeles yr och kände mig nära att svimma. Så när jag kom ut till köket så var jag tvungen att lägga mig ner en stund innan jag kunde ta mig till sängen igen. Slutade med att jag kröp dit efter en stund. Jag hade sovit lite under natten så jag trodde att det kunde bero på det så jag var hemma. Det kändes inte okej att köra om man säger så. Det blev bättre framåt middag så på eftermiddag och kvällen var allt som vanligt så jag gjorde mig i ordning för sängen, och hade somnat innan kl.22. Så jag sov bra inatt! MEN, vaknade idag igen med yrsel så idag hamnade jag på toalettgolvet en liten stund innan jag kunde pallra mig till soffan. 

Fick tid hos doktorn vid kl.13, men hon kunde inte klura ut vad som var fel så hon skickade mig vidare till akuten. Så där har jag och Fidde varit i 4,5timme idag. Jippi. Som tur var fick jag en säng att ligga i större delen av tiden. Läkaren där kunde inte heller se att något stod galet till. Så jag fick åka hem igen. Så nu får vi bara hålla tummarna för att det går bort. Det är för jäkla obehagligt att vara på ett båtdäck hela tiden. 

Så nu ligger jag här i soffan med den bärbara datorn på magen och ska snart dra igång någon film innan jag får pallra mig till sängen. Hoppas ni andra haft en bättre start på veckan.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Fy då! det låter inte kul.

Hoppas det går över!

2011-05-17 @ 20:52:15
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Kajsa

men! :(

2011-05-17 @ 22:50:00
URL: http://kajsagronlund.blogspot.com
Postat av: evelina <3

Jag minns när du va liten och ofta va yr. Jag minns att du fick åka till läkeren och ligga i en sån tunnel. Hoppas det går över!

2011-05-18 @ 19:08:28
Postat av: Sofie M

Nej fy, låter inte alls kul. Usch vad jag hatar när man har jobbiga krämpor som ingen hittar något svar på. Hoppas du mår bättre nu. Kram

2011-05-19 @ 08:44:07
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0