Veckan & helgen

Dålig uppdatering i veckan, men jag har bara jobbat och inte orkat göra så mycket mer än komma hem och sköta om hemmet och sen sova. Fast lite avbrott har det varit i veckan, som i tisdags var jag och Fidde barnvakter till Lukas medans Emilie och Richard var på föräldrarmöte på förskolan. I onsdags promenerade jag en sväng med Emelie och på kvällen skypade jag med Amanda, som befinner sig i Marbella, Spanien.




Handy Manny var nog rätt så spännande. =)


Igårkväll käkade vi hamburgare på Lindgatan. Sen blev det såklart På spåret och Skavlan. Jag fick bara 3 poäng i gårdagens program, egentligen 2p för ingen hörde att jag viskade Gettysburg. Det räknas ju bara om man säger det högt. Citra och En obekväm sanning var svaren på de andra poängen.
När det var dags för Skavlan, så sa Richard att han aldrig skulle sitta och kolla på det, Fidde hakade på. Men de satt kvar ett tag och lyssnade på Natascha Kampusch berättelse. Fy fan vad vidrigt. Usch det var ledsamt att lyssna på. Tror jag måste läsa hennes bok när den kommer i pocket. Sen kollade jag och Emilie på Stekta gröna tomater. Jag var helt övertygad om att jag inte sett den, men vissa scener fick jag verkligen déjà vu-känslor och kom fram till att jag måste sett den för många många år sedan. Så det gjorde absolut inget att se den för jag mindes inte hela filmen. Jättebra var den. Lite sorglig också, lite tårar föll men man fick även dra på smilbanden ibland.


Idag har jag och Fidde bara tagit det lugnt. Det blir nog filmkväll ikväll.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0