Födelsedagsfika

Igår hade jag en liten fika. Ville bara bjuda in mina vänner på lite fika och umgås. Hade inte trott jag skulle få paket (eftersom jag inte själv gett något till någon det senaste året), så jag blev både förvånad och jätteglad att mina fina vänner hade köpt paket till lilla mig. Av Emelie fick jag en cookie stamp, hade aldrig någonsin sett något liknande. Alltså en kakstämpel. Fick ett recept till så nu ska jag baka de så ska jag stämpla "Home made" på. Verkligen en överraskning, som påsen utlovade, This will really surprise you. Av Adisa fick jag fina hjärtformade öronhängen från SNÖ, öronhängen kan man aldrig få för många av. Sist men inte minst fick jag av Evelina, Ida & Sarah ett stort Yankee candle. Jag har suktat efter ett litet länge och luktat på massa olika i evigheter, men varit för snål. Så jag blev jätteglad över att få ett eget. Tack så hjärtligt alla.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Klart du skulle ha lite paket. Det var skönt med en fika hos dig, det behövde jag i pluggpaniken. Tack!

2011-03-13 @ 21:40:03
Postat av: lisabeth

Jag blev jätteglad Ida att du hann med att komma förbi också! Hoppas tenta går/gick bra!

2011-03-14 @ 17:59:43

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0