Myssöndag

Vid kl. 12.30 idag hade jag en synundersökning inbokad, eftersom jag har lust att testa på att ha linser. Jag gillar att ha glasögon, men ibland önskar jag att jag hade linser. Vid tillfällen som på jobbet när de är i vägen när jag har hörselkåpor eller om man ska åka skidor så blir det jobbigt med både skidglasögon och vanliga. Sen vid mer ytliga tillfällen som när jag vill ha guldsmycken så tycker jag att det inte passar med silverglasögon till. Så det blir att testa linser ett tag. De kommer nog om en vecka så jag hinner få dem innan Sälen och det är ju toppen.

Efter optikern rullade jag ner till Evelina för att tillsammans med henne promenera bort till bageriet. På bageriet väntade Ida, Elin och Therese tror jag hon hette. Bageriet är för mig ett nytt café. Det verkar vara väldigt populärt, vi stod nog i kö i 25minuter om inte mer, och kön var lika lång när vi hade fått beställa. Det var lä utanför och stålande sol så det var helt underbart att sitta ute i solen och fika.


Bilden kommer från Ida's iPhone.

 

När väl kommit hem efter en dag i stora staden =) Så var jag uttråkad så jag bakade igen, till födelsedagsfikat i veckan. En sats till oss som tål ägg och mjölkprodukter. Så smarrigt. Sen blev det varma mackor till kvällsmat.

 

 

Nu blir det Solsidan och någon film.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0