Nytt i garderoben

Var inne i Jönköping igår för att titta på A6 lite. Kan säga att jag inte var ensam. Det var länge sedan jag såg så mycket folk där. Det var svårt att koncentrera sig på det jag skulle inhandla, det var så mycket kö och folk överallt. Men jag fick lite med mig hem i alla fall. Nya lakan till sängen, vart helt överlycklig för jag har suktat efter de länge men tyckt det var lite dyrt med 299kr/st, men nu var de nersatta till 129kr och det gick lite lättare att dra kortet för den summan ;)

Var också en grymt snäll flickvän och köpte 11par nya, snygga kalsonger. Tyckte att det kunde rensas lite i kalsonglådan, och det gör ju inte mannen självmant direkt.


Klänningen från MQ och den stora gosiga stickade tröjan från Åhléns fick hänga med hem också.

Båda hittade jag på rean.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0