Boktips

Om du gillar filmer som Forrest Gump eller serier som Nisse Hults historiska snedsteg, där den "vanliga" svensson-figuren är med i bakgrunden på olika milstolpar i världshistorien så kan jag rekommendera denna bok. Den bok jag vill rekommendera är Sveriges mest sålda bok 2010, så många har säkert läst den redan, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Man får en rolig och spännande historia berättad, invävd i olika historiska händelser som hundraåringen varit inblandad i. Jättekul är den. Jag har inte läst färdigt än, men jag går och småfnissar på jobbet medans jag lyssnar på den som ljudbok och när jag kommer hem kan jag inte sluta vända blad på kvällarna. Snart så kan jag komma med besked om den höll hela vägen ut. Det hoppas jag att den gör.

 


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0