Bildregn

Gänget samlat. Amandas mamma, Sanna agerar fotograf, medans vi "snuttgurkor" agerar modeller.


Jag tog med mig en flaska Fresita som smakade riktigt gott, med frysta hallon i.

 

Sarah ville norpa från den läckra maten som till och med jag tyckte om. =)

 

Det pratades i mun på varandra som alltid när vi ses. Amandas typiska "pratgester" och Sarahs typiska "lyssnamin" =)

 

Efterrätten smakade gott, Mjölkchokladmousse med lite citron/lime i.

 

Idas "drycker jag tycker om"-kort. Bailey's, kaffe och rött vin.

 

Det fotades såklart massor.

 

Och skrattades.

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Ser ut att ha varit en härlig kväll!!

2011-06-21 @ 22:39:29
Postat av: ♥ Lisabeth

Det var en jättekul och härligt kväll!

2011-06-22 @ 10:24:07
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0